Πολιτική Επιστροφών
Διεύθυνση επιστροφής προϊόντος / προϊόντων
Η επιστροφή προϊόντος ή προϊόντων πραγματοποιείται είτε με παράδοση στο φυσικό κατάστημα είτε με αποστολή στα ακόλουθα στοιχεία :
Ρέππας Σ. Αντώνιος , Αγίας Μαρίνας 18, 54351, Άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη
Επιστροφές Προϊόντων λόγω παράδοσης λάθους προϊόντος
Σε όλες τις περιπτώσεις κατά τις οποίες παραδίδονται διαφορετικά προϊόντα / υπηρεσίες από αυτά που έχει παραγγείλει ο πελάτης με βάση την φόρμα παραγγελίας του, είτε κατά είδος είτε κατά ποσότητα, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων καθώς και τα έξοδα εκ νέους αποστολής στον πελάτη βαρύνουν το ηλεκτρονικό κατάστημα αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων κατά την παράδοση (DOA)
Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει άμεσα το ηλεκτρονικό κατάστημα σχετικά με την παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος. Η ενημέρωση μπορεί να γίνεται εγγράφως με αποστολή στο email info@crc-computers.gr και με ταυτόχρονη αποστολή σχετικών φωτογραφιών ή και με παράδοση του ελαττωματικού προϊόντος στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησης στην διεύθυνση Αγίας Μαρίνας 18, 54351, Άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη.
Η αποστολή φωτογραφιών ή κατά τόπου παράδοση δεν σημαίνει αυτόματη αποδοχή οποιουδήποτε κατασκευαστικού ελαττώματος. Το προϊόν θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από τον εξουσιοδοτημένο προμηθευτή / επισκευαστή που παρέχει και την εγγύηση καλής λειτουργίας.
Το προϊόν θα πρέπει να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, απαραίτητα την απόδειξη πληρωμής και πλήρη την συσκευασία του.
Στην περίπτωση όπου μετά τον έλεγχο που θα διενεργηθεί από τον εξουσιοδοτημένο προμηθευτή / επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας, δεν διαπιστωθεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα τότε το προϊόν / τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη ο οποίος και επιβαρύνεται πλήρως με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Εφόσον διαπιστωθεί ότι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν θα γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής. Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας το ηλεκτρονικό κατάστημα θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος πλέον. Το ηλεκτρονικό κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού που ρυθμίζεται απευθείας από την τράπεζα.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται στο φυσικό μας κατάστημα.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης χωρίς δική του οικονομική επιβάρυνση ή με μετρητά μέσω του φυσικού καταστήματος. Δεν καλύπτεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα το κόστος της αντικαταβολής.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του ηλεκτρονικού καταστήματος προς τον πελάτη.
Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων όσο και για την αποστολή των προϊόντων αντικατάστασης στον πελάτη βαρύνουν το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ύψος της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον πελάτη ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει εγγράφως το ηλεκτρονικό κατάστημα στο email info@crc-computers.gr και με ταυτόχρονη αποστολή σχετικών φωτογραφιών ή και με παράδοση του ελαττωματικού προϊόντος στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησης στην διεύθυνση Αγίας Μαρίνας 18, 54351, Άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη.
Στην περίπτωση όπου μετά τον έλεγχο που θα διενεργηθεί από τον εξουσιοδοτημένο προμηθευτή / επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας, δεν διαπιστωθεί κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα τότε το προϊόν / τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη ο οποίος και επιβαρύνεται πλήρως με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Αφού εξεταστεί και διαπιστωθεί από τον εξουσιοδοτημένο προμηθευτή / επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ότι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν και εντός του εύλογου χρονικού διαστήματος των δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών από την επιστροφή του προϊόντος και εφόσον το προϊόν βρίσκεται εντός της εγγύησης των δύο (2) ετών με βάσει την απόδειξη αγοράς του, τότε ισχύουν τα ακόλουθα :
Πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο προϊόν ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ανάλογων χαρακτηριστικών ή χρηματικής αξίας . Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος με κανένα από τους προαναφερθέντες τρόπους εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την επιστροφή του προϊόντος τότε πραγματοποιείται ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς του πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας το ηλεκτρονικό κατάστημα θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος πλέον. Το ηλεκτρονικό κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού που ρυθμίζεται απευθείας από την τράπεζα.
Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται στο φυσικό μας κατάστημα.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης χωρίς δική του οικονομική επιβάρυνση ή με μετρητά μέσω του φυσικού καταστήματος. Δεν καλύπτεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα το κόστος της αντικαταβολής.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του ηλεκτρονικού καταστήματος προς τον πελάτη.
Η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, απαραίτητα την απόδειξη πληρωμής. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του προϊόντος τότε δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με παράδοση στο φυσικό κατάστημα ή μέσω υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί με courier τότε το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη. Αντίστοιχα το ηλεκτρονικό κατάστημα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη,
το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Σε περίπτωση βλάβης/φθοράς κάποιου παρελκόμενου/αξεσουάρ/αναλώσιμου γίνεται αντικατάσταση του ελαττωματικού τμήματος και όχι ολόκληρου του βασικού προϊόντος.
Μετά το πέρας της εγγύησης των ενός (1) έτους η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
Δικαίωμα υπαναχώρησης πελάτη – Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς συγκεκριμένο λόγο από την αγορά που πραγματοποίησε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του / των προϊόντων στον πελάτη.
Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση και χωρίς να έχει χρησιμοποιήσει / τοποθετήσει το / τα προϊόντα πριν.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή μόνον εφόσον ο πελάτης έχει ήδη εξοφλήσει το πλήρες αντίτιμο της αξίας του προϊόντος / προϊόντων, τα έξοδα αποστολής (εφόσον αυτά υφίστανται) καθώς και κάθε ποσό που πιθανόν επιβαρύνθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα για την αποστολή του προϊόντος / προϊόντων στον πελάτη.
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν με παράδοση στο φυσικό κατάστημα ή με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος / προϊόντων με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει το ηλεκτρονικό κατάστημα για την υπαναχώρηση του από την αγορά εγγράφως στο info@crc-computers.gr. Στην γραπτή υπαναχώρηση του πελάτη θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, όνομα), η περιγραφή το προϊόντος για το οποίο ασκείται η υπαναχώρηση καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του υπαναχωρούντος. Το ηλεκτρονικό κατάστημα με την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του πελάτη είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως στον πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης.
Ο πελάτης οφείλει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε εγγράφως το αίτημά του για την υπαναχώρηση από την αγορά του, να επιστρέψει το / τα προϊόν/τα.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα μετά την δήλωση υπαναχώρησης του πελάτη υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη το ακριβές τίμημα που εισέπραξε από τον πελάτη το πολύ μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του / των προϊόντων.
Τα έξοδα αποστολής που είχε πληρώσει ο πελάτης κατά την αγορά του / των προϊόντων δεν επιστρέφονται.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του / των προϊόντων.
Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας και εφόσον μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του / των προϊόντων έχει καταβληθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα το τίμημα από την τράπεζα, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται απευθείας και εξ ολοκλήρου από την τράπεζα.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη από το φυσικό κατάστημα από το οποίο και πραγματοποίησε την παραλαβή του / των προϊόντων.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης με δική του οικονομική επιβάρυνση ή με μετρητά μέσω του φυσικού καταστήματος. Δεν καλύπτεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα το κόστος της αντικαταβολής. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα πραγματοποιείται με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή του / των προϊόντων με οικονομική επιβάρυνση του ίδιου του πελάτη με την όποια προμήθεια τραπέζης.
Σε περίπτωση που το / τα προϊόντα επιστραφούν χρησιμοποιημένα, κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Σε περίπτωση που το ηλεκτρονικό κατάστημα κρίνει, κατά την απόλυτη κρίση του, ότι ο πελάτης ασκεί το δικαίωμα ακύρωσης καταχρηστικά ή δεν πληροί τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στο παρόν άρθρο, δικαιούται να αποκλείσει την πρόσβαση του πελάτη από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος.